niedziela, 5 maja 2013

TAG moje blogowe sekrety

♥ Od kiedy prowadzisz bloga i jak  często dodajesz posty ?
- od kwietnia ale miałam długą przerwe
♥ Ile razy dziennie zaglądasz na bloga ?
- no tak ok. 12 ( hehe)
♥ Czy twoja rodzina i znajomi wiedzą że prowadzisz bloga ?
 - no tak ale nie wszyscy
♥ Zazdrościsz czasem blogerom ?
- no czasem ale mało i to mi przechodzi po 5 minutach
♥ Co zmieniło w twoim życiu odkąd zaczęłaś blogować ?
 - nic
♥ Skąd czerpiesz pomysły na wpisy ?
- no  czasami pocze na inne blogi ( ale nie odgapiam )
♥ Czy miałaś kiedyś kryzys i chciałaś usunąć bloga ?
- nie ale zrobila dlugą przerwe
♥ Co najbardziej denerwuje cię w blogach innych dziewczyn ?
- ze nie dają postów a kiedy dają to krótki

3 komentarze:

  1. Prawie każde zdanie zaczynasz od "no" XD
    Poza tym, jak ktoś może mieć blogowe sekrety, jeśli zaczął dopiero w kwietniu?


    A tak ogółem, ton bardzo fajny blog. Wygląd przejrzysty ;)

    https://marpleous.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny tag ^^ Zapraszam do mnie do komentowania :)http://camillaloveblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wpis ;)

    wpadniesz, skomentujesz,zaobserwujesz?
    wiktoria1852000.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń