niedziela, 12 maja 2013

hej
dzisiaj jest niedziela to znaczy że jutro do szkoły :( .  cały dzień kropi deszczy i jest 13 oC obudziłam się tak o 7:36 bo obudził mnie senny koszmar . potem musiałam dość do siebie i poszłam na laptopa tak do godzinny 9:30 a potem śniadanie jajecznica i grzanki potem musiałam szybko się ubrać i umyć się bo pojechaliśmy na zakupy i kupiłam byty z agaxy ( kupiłam je w deichmannie ) kosztowały 56 zł a Ola kupiła sobie też byty ale sportowe potem poszliśmy do TESCO i kupiliśmy wieszaki do mojej nowej szafy . kiedy wróciłam do domu to zajęłam się wieszaniem  ubrać do tej szafy . o 15:00-18:00  mam trening wspinaczki . kiedy wrócę to zajmę się nauką i jeszcze raz nauką
sorki że taki krótki post ale nic się nie działa w moim życiu




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz