piątek, 17 maja 2013

hej dzisiaj mój dzień był nudny i chciałam odpowiedziec na pytanie z mojego starego bloga
1 . Piosenka, jakiej teraz słuchasz*             
- jutro nie bendzie - Ewelina Lisowska 
2 . Czy byłabyś w stanie oddać za kogoś życie?   
- tak 
3 Jakie kolory przeważają w Twojej garderobie?*
- szary 
4.  Najfajniejsze wspomnienie z wakacji.*
- poznanie fajnego chłopaka 
5.  Jaka jest Twoja ulubiona data? Uzasadnij.* 
25.12 są moje urodziny  
6 . Ulubiony dzień w tygodniu.*   
- sobota 
7. Ulubiona pora roku.*                         
lato 
8 . Ulubiona strona internetowa.
- facebook 
9.Czego ostatnio szukałaś w google.pl?*   \
nie wiem 
10.  Czy masz konto na facebooku?
mam 
11.  Wolisz pisać czarnym czy niebieskim długopisem?* 
nie ma znaczenia 
13 Twoje motto.
nie mam 
14. Twój ulubiony cytat z piosenki.
nie wiem 
15. Co dzisiaj robiłaś?*
nic ciekaweo
16 . Czy wierzysz w Boga?
 tak 
17 . Jaką masz w obecnym momencie fryzurę?*
rospuszczone 
18 . Co ostatnio kupiłaś? (związane z modą)* 
 ostatnio byłam na zakupach i kupiłam dużo żeczy 
19. Ile czasu mniej więcej zajęło Ci udzielanie odpowiedzi?*
no tak ok . 20 
20 .  Czy na wszystkie pytania odpowiedziałaś szczerze??* 
tak 





!!!! prosze piście w komentarzach wiecej pytań !!!!!!!!

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń