czwartek, 9 maja 2013

hej
dzisiaj w szkole miałam 4 lekcje jupiiiii .  było nawet fajnie bo na religi i na polskim poszliśmy na plac zabaw dlatego bo nie byłó pani od polskiego i mieliśmy wolne a na religi to nam pan obiecał że pójdziemy na ten plac  . dzisiaj było ciepło tak ok . 25 oC  aktualnie jest 28 oC  w słoncu . po szkole poszłam do koleżanki  Laury tak na godzinne potem pojechałam do mojej mamy do pracy i pojechaliśmy na obiad do restauracji ja sobie zamówiłam gołąbki i były nawet dobre potem pojechaliśmy na lody puchaaaaaaa i tak na 15:20 bylismy w domu . zadanie domowe zrobiłam w samochodzie bo mi się nudziło i mam wszystko z głowy . teraz gram na laptopie i przerabiam fotki. mam dzisiaj trening wspinaczki na godzinne 18:00


sorki że taki głupie fotki ale nie chciało mi się zrobić lepszych


2 komentarze:

  1. U nas niestety deszcz... : (
    Ale cieszę się , że u Ciebie chociaż łądnie : )
    Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź ; )
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń