niedziela, 26 maja 2013

szpital

sorki że wczoraj nie pisałam ale byłam w szpitalu bo uszkodziłam ścięgno w palcu i poprostu tam byliśmy 3 godzinny a potem mi się nie chciało pisać

dzisiaj jest niedziela i to oznacza że nic ciekawego nie robię obudziłam się a tam na dworze zachmurzone niebo to się już poszłam od razu poszłam spac ale tak nie zasnęłam  :( to gram na tablecie ale po 20 m mi sie znudziłam to za czełam moją siostre budzić no wiecie z nudów . O 10:55 oglądałam '' bitwa o dom ,, .  Potem pomagałam tacie wymienić wodę u rybek . potem poszłam na trening wspinaczki ale nic się nie wspinałam ale poprostu siedziałam na ławce . wróciłam do domu i szypko poszłam pod prysznic pootem zjadłam kolacje i czekam na '' x factar ,,
sorki że dałam stare fotkę ale mi się aparat zepsuł
dzisiaj chce poleć blog : http://naszeniespelnionemarzenia1d.blogspot.com/ poprodtu go kocham


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz