wtorek, 28 maja 2013

hej
dzisiaj w szkole no nawet spoko . miałam 2 Polskie i tak mi sie chciało spać że ledwo miałam oczy otwarte . plastyka malowaliśmy martwą naturę nawet fajnie talko pani 30 m muwila co mamy namalować i tylko 15 m malowania , potem matma i dostałam z kartkówek 2 i 4 bo mieliśmy dwie kartkówki na jednej lekcji potem czas na wf ja oczywiście na ławce ( mam kontuzje palca kiedy co ) potem angielski dostałam + i - z odpowiedzi potem czas do domu jupiii . przyszłam do domu zjadłam obiaty i nic ciekawego nie robiłam do 14:30 przyszłam moja nauczycielka domowe i poszliśmy na losy na dzień dziecka i nawet było spoko , Ola poszłam do koleżanki a ja siedzie w domku tak za godzinkę zrobie zadanie domowe a teraz pogram na laptopie

aparat nadal w naprawie 

3 komentarze:

  1. Współczuję kontuzji :(

    Zapraszam na rozdanie :)
    www.seellow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog, będę zaglądać.. Jeśli ty też. Obserwujemy? ;) weru-weruu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietne fotki.
    witkaa.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń