piątek, 5 kwietnia 2013

hejka miałam już dzisiaj nie pisać . wiecie moja przyjaciółka miała chłopaka , a teraz chodzie z nim maja siostra nie wiem co mam zrobić bo one nadają na siebie i mam już dość , oki koniec tematu dzisiaj spałam u babci n :( . poszłam spać  o 02:17 a miałam do szkoły na 8:50 ledwo stałam myślałam  , że usnę na polaku . dzisiaj miałam 7 godziny jestem podnieta . przyszłam do babci zjadłam obiady potem gadanie z Olą i do domciu ( w domu najlepiej ) teraz pisze post i gadam z Olą . Prosze komentujcie kto da najwięcej komentarz to go polecę pa pa



3 komentarze:

  1. Ładne zdjęcia, ciężka ta sytuacja ;/
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zdjęcia :D Ahh , no tak bywa , kiedyś przestaną :X

    zapraszam - tyynka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. W domu najlepiej? Zgodzę się!:))

    WŁASNIE REAKTYWOWAŁAM SWOJEGO BLOGA!
    ZAPRASZAM DO KOMENTOWANIA I OBSERWOWANIA!;))

    figh-for-your-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń